|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK "Dreams-cars"
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4.
Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784221
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK "Fire brigade" 422324
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784223
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK OKO
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784230
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
Pieprasīt |
|
Kārtis bērnu PIATNIK "Sport-cars"
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4.
Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784233
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK Porsche
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784239
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK Harley Davidson
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784241
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK Aircraft
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784243
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK "Turbos"
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4.
Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784247
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
|
|
Kārtis bērnu PIATNIK BMW
Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).
Kods 403784249
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
Pieprasīt |
|
Kārtis bērnu PIATNIK "Melnais Pēteris"
Spēlētāju skaits 2 un vairāk.
Kārtis labi sajauc un izdala spēlētājiem.
Ja spēlētājs savās kārtīs atrod divas kārtis ar vienādu apzīmējumu kārts stūrī, tās tiek noliktas un turpmākajā spēlē nepiedalās.
Spēle: tas, kuram rokās palicis visvairāk kāršu, velk vienu kārti no sava kaimiņa pa kreisi. Tas savukārt ņem no nākošā un t.t.
Ja, šādi velkot kārti, rodas pāris ar vienādajiem apzīmējumiem kārts stūrī, tas tiek nolikts. Spēle turpinās, kamēr kādam no spēlētājiem rokās kā vienīgā kārts paliek „Melnais Pēteris”.
Šis spēlētājs tad kļūst par Melno Pēteri. Viņš saņem ierpiekš norunātu “sodu”, piemēram, ar sodrējiem nosmērētu degungalu vai nosmērēta korķa nospiedumu uz vaiga vai pieres(dod ķīlu).
Kods 403784277
cena ar PVN 1.64 EUR
|
|
|
|
Pieprasīt |
|
|
|