LAT | RUS | ENG
logo

E-veikals

Šobrīd grozā
0 preces
Šobrīd grozā
0 preces

meklēt veikalā
submit
paplašināta meklēšana

  +  Papīrs, papīra preces

  +  Rakstāmlietas, korekcijas piederumi

  +  Rakstāmgalda piederumi

  +  Kalkulatori

  +  Dokumentu sakārtošana un arhīvs

  +  Daiļradei

  +  Rasēšana

  +  Skolas preces

  +  Ofisa piederumi

  +  Prezentācijām un konferencēm

  +  Biroja tehnika

  +  Datorpiederumi

  +  Kārtridži

  +  Saimniecības preces un piederumi

  +  Spēles


  +  Dāvanu komplekti

  +  Spēļu kārtis


  +  Luksus kartes sērija

  +  Standarta spēļu kārtis

  +  Internacionālas kārtis

  +  Poker kārtis

  +  Tematiskās spēļu kārtis

  +  Taro kārtis

  +  Zīlēšanas kārtis

  +  Pasjansa kārtis

  +  Bērnu kārtis

  +  Bridža kārtis


  +  Aksesuāri

  +  Spēles

  +  Puzzle


  +  Pārtika

  +  Baterijas

  +  Citi




Bērnu kārtis
Kārtis bērnu PIATNIK "Dreams-cars"

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4.
Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).


Kods 403784221
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK "Fire brigade" 422324

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem. Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš. No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu. Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē. Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā. Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts. Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā. Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu. Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis. Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu. Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).

Kods 403784223
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK OKO

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem. Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš. No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu. Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē. Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā. Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts. Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā. Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu. Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis. Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu. Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).

Kods 403784230
cena ar PVN 1.64 EUR
 
Pieprasīt
Kārtis bērnu PIATNIK "Sport-cars"

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4.
Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).


Kods 403784233
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK Porsche

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem. Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš. No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu. Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē. Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā. Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts. Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā. Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu. Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis. Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu. Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).

Kods 403784239
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK Harley Davidson

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem. Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš. No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu. Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē. Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā. Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts. Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā. Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu. Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis. Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu. Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).

Kods 403784241
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK Aircraft

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem. Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš. No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu. Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē. Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā. Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts. Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā. Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu. Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis. Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu. Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).

Kods 403784243
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK "Turbos"

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4.
Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem.
Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš.
No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu.
Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē.
Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā.
Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts.
Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā.
Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu.
Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis.
Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu.
Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).


Kods 403784247
cena ar PVN 1.64 EUR
 
daudzums:
Kārtis bērnu PIATNIK BMW

Spēlētāju skaits 2, 3 vai 4. Kārtis labi sajauc un sadala spēlētājiem. Katrs spēlētājs savas kārtis tur tā, ka redzama ir tikai augšējā kārts, pie tam to redz tikai viņš. No kāršu dalītāja pa kreisi sēdošais spēlētājs sāk un nosauc kādu no tehniskajiem datiem, kas redzami uz viņa kārts, piemēram, maksimālo ātrumu vai mašīnas jaudu. Pārējie spēlētāji nosauc atbilstošos datus no savas kārts, kas ir augšējā viņu kāršu kaudzītē. Tas, kuram ir augstākā vērtība šajā kategorijā, saņem visu spēlētāju kārtis, no kurām tika lasīti dati, un noliek tās savas spēļu kāršu kaudzes apakšā. Kārtas uzvarētājs tagad var izvēlēties un nosaukt kādus datus no tās savas kārts, kas ir augšējā, un spēle turpinās, kā iepriekš aprakstīts. Ja divas kārtis ir ar vienādiem izvēlētajiem tehniskajiem datiem, tad šī kārta beidzas bez uzvarētāja un kārtis tiek noliktas kaudzītes apakšā. Spēli turpina tas pats spēlētājs, kurš sāka iepriekšējo kārtu. Uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā nonāk visas kārtis. Ja tiek spēlēts, iepriekš nosakot spēles ilgumu, tad uzvar tas spēlētājs, kura īpašumā spēles laika beigās ir visvairāk kāršu. Spēlēt var arī šādi: Zemākas vērtības kārts tiek nokauta ar augstākas vērtības kārti. Pie tam, ja ir vienāda kāršu vērtība, tad vērā tiek ņemts burts – spēcīgāka ir tā kārts, kurai ir alfabēta sākumam tuvāk esošs burts(kāršu numerācija ir 1-8, burti A, B, C, D).

Kods 403784249
cena ar PVN 1.64 EUR
 
Pieprasīt
 
produktu TOP-5
 
īpašie piedāvājumi

Тālr.: 67 807 407
Fakss: 67 807 401
е-pasts: veikals@dasko.lv
Rīga, Aisteres iela 6
LV-1007 Latvija

2005 Dasko All rights reserved

Developed by NOVA MEDIA 2005